Πτώση του όγκου πωλήσεων  στα όρια του 8% καταγράφουν τα σούπερ μαρκετ στο  εννεάμηνο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου

 

Πτώση του όγκου πωλήσεων  στα όρια του 8% καταγράφουν τα σούπερ μαρκετ στο  εννεάμηνο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου,ενώ η μείωση της ζήτησης εξακολουθεί και εξελίσσεται, καθώς επηρεάζεται άμεσα από τη συνεχιζόμενη αύξηση των τιμών στα προϊόντα.

Η μείωση πωλήσεων στον Σκλαβενίτη υπολογίζεται στο -5%, στη Μασούτης στο -8%, ενώ στη Lidl και την ΑΒ Βασιλόπουλος  και τη Γαλαξίας αγγίζει διψήφιο ποσοστό. Το ποσοστό συρρίκνωσης του όγκου πωλήσεων εμφανίζεται να κινείται με μέση διψήφια τάση.

Ο τζίρος των σούπερ μάρκετ αυξήθηκε την ίδια περίοδο στο 4,5%, ποσοστό που αποτελεί συνάρτηση του έντονα πληθωριστικού περιβάλλοντος που επικρατεί στην αγορά. [Ο εναρμονισμένος δείκτης τιμών καταναλωτή του Σεπτεμβρίου ανήλθε στο 12,1%, ενώ τον Οκτώβριο κατέγραψε στη χώρα μας ελαφρά μείωση με το ποσοστό να κινείται στο 9,8%].

Οι κερδισμένοι της αγοράς

Αντίθετα, οι δραστηριότητες των καταστημάτων Cash & Carry, τα οποία τροδοφοτούν την αγορά εστίασης και φιλοξενίας, όχι μόνο συγκράτησαν τον όγκο πωλήσεών τους, αλλά κινήθηκαν και έντονα ανοδικά συμπαρασύροντας θετικά τη  … στατιστική δραστηριότητα της λιανικής, η οποία επί της ουσίας είναι πτωτική.

Η Metro Cash&Carry,  κινήθηκε έντονα θετικά τόσο σε όγκο όσο και σε αξία πωλήσεων, με τη δεύτερη να υπερβαίνει το κατώφλι του 20%, επηρεάζοντας θετικά και την ιδίων συμφερόντων αλυσίδα λιανικής My market.

 

O λόγος για τον οποίο τα συγκεκριμένα καταστήματα κινούνται θετικά είναι η ένταση που παρουσίασε το τουριστικό ρεύμα στη χώρα μας κατά τη φετινή περίοδο του καλοκαιριού, το οποίο μάλιστα συνεχίζει να κινείται σε υψηλούς για την εποχή ρυθμούς, καθώς ευνοείται από την εξέλιξη του καιρού.

 

 

 

 

 

Καμία δημοσίευση για προβολή