“Ποτέ την Κυριακή” είπαν οι καταναλωτές – Απογοήτευση των εμπόρων από την κίνηση της αγοράς

“Ποτέ την Κυριακή”, φαίνεται να είπαν οι καταναλωτές την 5η Μαΐου, όταν και οι έμποροι άνοιξαν τα καταστήματά τους, σε μία προσπάθεια να ρεφάρουν τον χαμηλό τζίρο της πασχαλινής αγοράς.

Μόλις το 2% των επιχειρήσεων, είχαν μεγαλύτερο τζίρο από μία καθημερινή, ενώ 3 στους 4, δηλώνουν ότι η κίνηση δεν ήταν καθόλου ικανοποιητική.

Έρευνα του Ινστιτούτου Εμπορίου και Υπηρεσιών (ΙΝΕΜΥ) της Ελληνικής Συνομοσπονδίας και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), δείχνει την απογοήτευση των εμπόρων, καθώς το καταναλωτικό κοινό, παραμένει διστακτικό στις αγορές του, κυνηγώντας την μεγαλύτερη δυνατή έκπτωση. Κάτι, το οποίο πολλές φορές γίνεται διαδικτυακά, με αποτέλεσμα, ένα μεγάλο ποσοστό των κερδών να πηγαίνει στους μεγάλους της αγοράς, που έχουν σημαντικότερα περιθώρια εκπτώσεων και αυξημένους διαφημιστικούς προϋπολογισμούς.

Τα κύρια σημεία της έρευνας, συνοψίζονται από την ΕΣΕΕ ως εξής:

H πλειονότητα των επιχειρήσεων (75%) δεν ήταν καθόλου ικανοποιημένη από τον κύκλο εργασιών της Κυριακής. Μόνο το 7% των επιχειρηματιών δήλωσε αρκετά ικανοποιημένο και μόλις 1% πολύ ικανοποιημένο.

Σε σύγκριση με τον τζίρο μιας καθημερινής μέρας, η συντριπτική πλειονότητα των ερωτηθέντων (84%) δήλωσε ότι ο τζίρος της Κυριακής ήταν μικρότερος και μόλις το 2% ότι ήταν μεγαλύτερος.

Παρόμοια ήταν τα ευρήματα σε σύγκριση με τον τζίρο του Σαββάτου, καθώς το 87% των εμπόρων σημείωσε ότι ο τζίρος της Κυριακής ήταν χαμηλότερος και μόλις το 3% ότι ήταν Υψηλότερος.

Σε ποσοστό 67% οι έμποροι υποστηρίζουν ότι το άνοιγμα των Κυριακών δεν έχει συμβάλλει καθόλου στην αύξηση της επισκεψιμότητας στα καταστήματα.

Η έρευνα ήταν τηλεφωνική με χρήση δομημένου ερωτηματολογίου σε δείγμα 250 επιχειρήσεων, εφαρμόζοντας στρωματοποιημένη δειγματοληψία σε δύο στάδια, σε εμπορικές αγορές αστικών κέντρων της Χώρας.

Από το newsroom του economico.gr

Περισσότερα νέα, ρεπορτάζ και αναλύσεις:ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Καμία δημοσίευση για προβολή