Radisson Hotel Group: Επεκτείνεται με νέα ξενοδοχεία σε όλη την Ελλάδα

Ο κ. Elie Milky, αντιπρόεδρος του Radisson Hotel Group και υπεύθυνος Ανάπτυξης σε συνέντευξη του  αποκαλύπτει τα σχέδια του ομίλου για τη φετινή χρονιά για τη χώρα μας, τονίζοντας ότι η στρατηγική τους για ανάπτυξη δεν περιορίζεται μόνο στην Αθήνα αλλά επεκτείνεται σε ολόκληρη τη χώρα. Ο ίδιος ξεκαθαρίζει το τι έγινε γύρω από το Radisson RED Mitropoleos Square και γιατί δεν θα λειτουργήσει ως serviced apartments τελικά, σημειώνοντας όμως ότι «πιστεύουμε ότι η ευελιξία μας θα μας επιτρέψει να δημιουργήσουμε ξενοδοχεία, θέρετρα και εξυπηρετούμενα διαμερίσματα που είναι πραγματικά μοναδικά και ανταποκρίνονται στις ανάγκες των επισκεπτών μας».

Αποφασισμένη να αποδεχθεί όλες τις μοναδικές ευκαιρίες που παρουσιάζονται στην Ελλάδα, είναι η ξενοδοχειακή αλυσίδα Radisson, που αναπτύσσει ραγδαία το χαρτοφυλάκιο της τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας. Στα πλάνα της βρίσκονται όλες οι περιοχές, νησιά και ενδοχώρα, αλλά και όλα τα μεγέθη και οι τύποι ξενοδοχείων.

Ποια είναι τα σχέδια και τα πλάνα σας για την Ελλάδα το 2024;

Κύριος στόχος μας για το 2024 είναι να συνεχίσουμε την επιτυχημένη μας πορεία με την ανακοίνωση μιας μικρής συμφωνίας ενός νέου portfolio στην περιοχή της Πελοποννήσου και την ταυτόχρονη εύρεση νέων αγορών. Είναι μεγάλη μας προτεραιότητα να εδραιώσουμε την παρουσία μας σε νησιά όπου δεν έχουμε δραστηριοποιηθεί προηγουμένως.

Είστε ακόμη σε αναζήτηση ξενοδοχείων με συγκεκριμένο αριθμό δωματίων και άνω, ή είστε πλέον πιο ανοιχτοί σε boutique ξενοδοχεία, ιδιαίτερα στα ελληνικά νησιά;

Radisson Blu Euphoria Resort, Mykonos

Radisson Blu Euphoria Resort, Mykonos

Με την επένδυση στην περιοχή του Ελληνικού, πιστεύετε ότι η Αθήνα μπορεί να γίνει περισσότερο προορισμός προσανατολισμένος στα θέρετρα; Συνεχίζετε να επικεντρώνεστε μόνο στο κέντρο της Αθήνας ή θέλετε να επεκταθείτε και στην Αθηναϊκή Ριβιέρα;

Η Αθηναϊκή Ριβιέρα αποτελεί μια μοναδική και ελκυστική περιοχή για εμάς, και εκτιμούμε τη δυναμική που προσφέρει. Παρόλο που αναγνωρίζουμε τους περιορισμούς που μπορεί να υπάρχουν σε τέτοιες περιοχές, είμαστε ενθουσιασμένοι για την ευκαιρία που μας παρουσιάζεται στην Αθήνα.

Η Αθήνα, ως πόλη κοντά στη θάλασσα, προσφέρει ένα μοναδικό πλεονέκτημα σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες. Η δυνατότητα να δημιουργήσουμε παρουσία στην Αθηναϊκή Ριβιέρα, από τον Πειραιά έως τη Βούλα, μας ενδιαφέρει ιδιαιτέρως. Επιπλέον, εκτός από καταλύματα κοντά στην παραλία, εξετάζουμε επίσης τη δυνατότητα να εξερευνήσουμε τοποθεσίες μέσα στην πόλη, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία διαμονής στους επισκέπτες μας. Η Αθήνα έχει εξελιχθεί σε έναν προορισμό που προσφέρει πολλές ευκαιρίες όλο το χρόνο. Από καλοκαιρινές αποδράσεις σε εταιρικές συναντήσεις και συνέδρια, η πόλη παρέχει μια ποικιλία δραστηριοτήτων για όλες τις εποχές. Η ευελιξία του χαρτοφυλακίου μας μας επιτρέπει να καλύψουμε διάφορες ανάγκες, προσφέροντας ποικιλία επιλογών για τους επισκέπτες μας στην Αθηναϊκή Ριβιέρα.

Με τρεις μάρκες στην τοποθεσία, καλύπτουμε ένα ευρύ φάσμα από την πολυτέλεια με τη Radisson Collection έως την πιο καθημερινή εμπειρία με τις μάρκες Radisson ή Radisson RED. Αυτή η ποικιλία μας τοποθετεί σε ιδανική θέση για να ανταποκριθούμε στις διαφορετικές ανάγκες και προτιμήσεις των επισκεπτών μας, καθιστώντας την Αθηναϊκή Ριβιέρα έναν συναρπαστικό προορισμό για εμάς.

Υπάρχει έντονη φημολογία γύρω από το Radisson RED Mitropoleos Square. Ξεκίνησε ως ένα serviced apartment, αλλά στη συνέχεια άλλαξε για να γίνει ένα ξενοδοχείο. Ποια είναι η κατηγορία που ανήκει και η θέση αυτής της ανάπτυξης;

Το έργο μας αρχικά ξεκίνησε ως αυτόνομα εξυπηρετούμενα διαμερίσματα λόγω ρυθμιστικών περιορισμών. Ωστόσο, η απόκτηση του κτιρίου στη γωνία της οδού Μητροπόλεως μας επέτρεψε να λάβουμε άδεια ξενοδοχείου, όπως επιτράπηκε σύμφωνα με τους τοπικούς κανονισμούς. Συνεπώς, η ολόκληρη λειτουργία μεταβλήθηκε άνετα από μια άδεια για εξυπηρετούμενα διαμερίσματα σε μια πλήρη άδεια ξενοδοχείου. Το κτίριο θα προωθηθεί τώρα ως ένα ξενοδοχείο lifestyle με 112 δωμάτια, με εντυπωσιακές εγκαταστάσεις και συνεργασίες στην ταράτσα και τις εγκαταστάσεις φαγητού και ποτού, μια σημαντική μετατόπιση από την αρχικά προγραμματισμένη λειτουργία 95 δωματίων για εξυπηρετούμενα διαμερίσματα. Όλες οι άδειες έχουν πλέον ληφθεί και αναμένεται να ανοίξει με τη σημαία του Radisson RED στο δεύτερο εξάμηνο του 2025.

Η στρατηγική για την Ελλάδα κλίνει προς τη βιωσιμότητα, και αυτή είναι η αφήγηση που έχει επιλεγεί για τα επόμενα χρόνια. Πώς θέτετε τον εαυτό σας σε μια τέτοια αναζήτηση;

Η Radisson Hotel Group (RHG) είναι υπερήφανη που υιοθετεί παγκοσμίως αναγνωρισμένες πρωτοβουλίες βιωσιμότητας που ενσωματώνονται στην προσέγγισή της, εκτείνοντας από τις αρχικές φάσεις της ανάπτυξης έργων έως το άνοιγμα και τη συνεχή λειτουργία κάθε ξενοδοχείου της. Οι περιεκτικές κατευθυντήριες γραμμές της θέτουν προτεραιότητα στη βιωσιμότητα σε περιβαλλοντικές, πλανητικές και κοινοτικές πρωτοβουλίες στα μέρη όπου λειτουργεί. Αυτές οι κατευθυντήριες γραμμές διαμορφώνουν τις λειτουργικές στρατηγικές, τα πρότυπα και τις διαδικασίες της εταιρείας, όλα συμβατά με πρακτικές βιωσιμότητας.

Η RHG έχει ως στόχο την επίτευξη Μηδενικών Εκπομπών έως το 2050, ευθυγραμμίζοντας τις προσπάθειές της για τη βιωσιμότητα με Στοχοθετημένους Επιστημονικούς Στόχους για να διασφαλίσει έναν επιβεβαιωμένο και αποτελεσματικό ταξίδι. Τρεις βασικές στήλες οδηγούν αυτήν τη μετασχηματιστική διαδικασία: πρώτον, η εστίαση στα πράσινα κτίρια ξενοδοχείων, περιλαμβάνοντας βελτιώσεις στην ενεργειακή απόδοση, πιστοποιήσεις κτιρίων και την ηλεκτροφόρτιση εγκαταστάσεων. Η RHG συνεργάζεται στενά με τους ιδιοκτήτες των περιουσιών, παρέχοντας λεπτομερείς κατευθυντήριες γραμμές για το σχεδιασμό των κτιρίων που συμβαδίζουν με μείζονες οικολογικές ετικέτες όπως το LEED, το BREEAM και το EDGE. Τεχνικά πρότυπα, σε συνδυασμό με πρωτοβουλίες όπως το Build Planet & το Build Planet Advance, ενισχύουν τους ιδιοκτήτες για να κάνουν τα κτίριά τους πιο βιώσιμα.

Το δεύτερο επίπεδο είναι η μετάβαση στην πράσινη ενέργεια, όπου η RHG δεσμεύεται να υιοθετήσει ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Η τρίτη στήλη, τα πράσινα επιχειρησιακά προγράμματα, περιλαμβάνει βιώσιμες πρακτικές όπως οι ανθρακο-αποτελεσματικές συναντήσεις και η ίδρυση δικτύων φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως. Μια σημαντική επίτευξη είναι η κατάσταση του Μηδενικού Συντελεστή Εκπομπών των Radisson Meetings. Από τον Μάιο του 2019, η RHG έχει αντισταθμίσει περισσότερα από 61.000 τόνους CO2 που σχετίζονται με συναντήσεις και εκδηλώσεις σε όλα τα ξενοδοχεία της παγκοσμίως, ισοδυναμώντας με την αφαίρεση περίπου 13.300 βενζινοκίνητων αυτοκινήτων από τον δρόμο.

Η RHG διαδραματίζει επίσης σημαντικό ρόλο στην προώθηση υπεύθυνου και βιώσιμου ταξιδιού μέσω πρωτοβουλιών όπως τα Hotel Sustainability Basics (HSB). Ξεκινώντας σε συνεργασία με άλλες μάρκες, ενώσεις και προορισμούς, το HSB περιλαμβάνει 12 κριτήρια εστιάζοντας στην αποτελεσματική χρήση πόρων, το περιβαλλοντικό αποτύπωμα και την κοινωνική ευθύνη. Η RHG στοχεύει να ενσωματώσει πλήρως το HSB σε όλες τις ιδιοκτησίες της μέχρι το 2024, συμβάλλοντας στις παγκόσμιες προσπάθειες για την προώθηση ενός πιο βιώσιμου και υπεύθυνου τουρισμού.

 

 

 

Πηγή: News247

 

Καμία δημοσίευση για προβολή