Σε “μόνιμη μείωση τιμής” 598 κωδικοί προϊόντων στο ράφι – “Πείθονται” να συμμετάσχουν ολοένα και περισσότερες εταιρείες

Πλέον, στην πρωτοβουλία του υπουργείου Ανάπτυξης συμμετέχουν περίπου 50 εταιρείες, σε 30 διαφορετικές κατηγορίες καταναλωτικών προϊόντων.

Σε

Σε 598 ανήλθαν οι κωδικοί προϊόντων που συμμετέχουν στην εθελοντική πρωτοβουλία “Μόνιμη Μείωση Τιμής” του υπουργείου Ανάπτυξης, η οποία έχει στόχο την οικειοθελή μείωση τιμής καταναλωτικών προϊόντων στο ράφι κατά τουλάχιστον 5% και για τουλάχιστον έξι μήνες. Πλέον, οι εν λόγω κωδικοί προϊόντων προέρχονται από περίπου 50 εταιρείες, σε 30 διαφορετικές κατηγορίες καταναλωτικών προϊόντων.

Αυτό προκύπτει από στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Ανάπτυξης, το οποίο πέτυχε ταχύτερα το στόχο που είχε θέσει για τουλάχιστον 500 κωδικούς προϊόντων στην πρωτοβουλία του με στόχο τη στήριξη των νοικοκυριών από την εισαγόμενη κρίση πληθωρισμού, κυρίως των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων. Στο πλαίσιο της συνεργασίας του (εποπτεύοντος) υπουργείου με τις επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ, θα συνεχιστούν οι προσπάθειες για την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη διεύρυνση της λίστας των σχετικών προϊόντων.

Σε πρόσφατες δηλώσεις του, ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, είχε επισημάνει, ότι στόχο αποτελεί και η ενδυνάμωση του ρόλου του ιδίου του καταναλωτή στην αγορά, μέσω και της αξιοποίησης της εφαρμογής e-Katanalotis, για να συγκρίνει και να επιλέγει τις συμφέρουσες τιμές.

“Η προσπάθεια μείωσης του πληθωρισμού είναι συνεχής. Οι καταναλωτές βλέπουν ακριβά προϊόντα στα ράφια των σούπερ μάρκετ κι αυτό δεν θα αλλάξει άμεσα, αλλά με τον διαρκή έλεγχο της αγοράς ώστε να επιβάλλονται πρόστιμα σε όσους καταστρατηγούν τη νομοθεσία και με την ειδική ταμπέλα για την έκπτωση τουλάχιστον 5% για τουλάχιστον 6 μήνες, σταδιακά, θα σταθεροποιηθούν και θα μειωθούν οι τιμές. Αυτό επιδιώκουμε να επεκταθεί σε όσα περισσότερα προϊόντα γίνεται” όπως είπε ο ίδιος.

Καμία δημοσίευση για προβολή