“Σφάζονται” για την καμπάνια του τουρισμού . Το “Greek summer is a state of mind”, o ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΙΝΑΛ και τα Fake news»

Σφοδρή αντιπαράθεση έχει προκαλέσει  η καμπάνια για τον τουρισμό, με την κυβέρνηση και την  αντιπολίτευση να ανταλλάσσουν σφοδρά “πυρά” για το σποτ με τίτλο «Greek summer is a state of mind», το κόστος του και το κατά πόσο είναι “κλεμμένο” ή όχι.

  • Ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ κατηγόρησε την κυβέρνηση πως «παρουσιάζει ως καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού τη διαφήμιση που χρησιμοποίησε πριν από δύο μόλις μήνες γνωστή εταιρεία καλλυντικών», με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο να κατηγορεί την αξιωματική αντιπολίτευση για «fake news».

Στο «χορό» των αντιδράσεων μπήκε στη συνέχεια και το ΚΙΝΑΛ, με τον εκπρόσωπο Τύπου του κόμματος να βάζει στο «στόχαστρο» το περιεχόμενο του σποτ.

ΣΥΡΙΖΑ: Έκανε φιέστα ο κ. Μητσοτάκης με κλεμμένη καμπάνια;

Χθες το απόγευμα, μετά τον πρώτο γύρο “πυρών” ανάμεσα στην κυβέρνηση και την αξιωματική αντιπολίτευση, ο ΣΥΡΙΖΑ επανήλθε στο θέμα διερωτώμενος αν ο πρωθυπουργός έκανε φιέστα με «κλεμμένη καμπάνια».

Στη νέα του ανακοίνωση, ο ΣΥΡΙΖΑ αναφέρει: «Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είπε πολλά, δεν είπε όμως τίποτα για την ταμπακιέρα. Ας απαντήσει λοιπόν στο απλό: Έκαναν φιέστα με κλεμμένη καμπάνια από εταιρεία καλλυντικών; Ναι ή όχι;». Και πρόσθεσε :

«Όσο για τα χυδαία ψέματά του, ξεχνά ότι h  κυβέρνηση της ΝΔ ανακοίνωσε στο σχέδιό της την ενίσχυση εκτάκτως στα κονδύλια του ΕΟΤ με επιπλέον 23 εκατ. ευρώ, ενώ υποβαθμίζει τον ΕΟΤ νομοθετώντας ώστε η αποκλειστική αρμοδιότητά του για την τουριστική προβολή της χώρας να περάσει με απευθείας ανάθεση στην εταιρεία Marketing Greece, κατά παρέκκλιση του εθνικού και ενωσιακού δικαίου και παρά την απόφαση καταπέλτη της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων.

Νωρίτερα, απαντώντας στα «πυρά» του ΣΥΡΙΖΑ, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος διερωτήθηκε: «Αξιωματική αντιπολίτευση, ή fake αντιπολίτευση;», απαντώντας πως «ο ΣΥΡΙΖΑ επιλέγει το δεύτερο».

Ο Στέλιος Πέτσας κατηγόρησε τον ΣΥΡΙΖΑ ότι «επιλέγει να υιοθετεί οτιδήποτε ψεύτικο διακινούν τα trolls των 0,60 ευρώ του διαδικτύου» και ανέφερε:

  • «Τελευταίο ατόπημα ο εναγκαλισμός του ΣΥΡΙΖΑ με τα ψέματα ότι η καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ και των φορέων του τουρισμού μέσω της Marketing Greece θα κοστίσει δήθεν 32 εκατ. ευρώ».

«Μα δεν μπορούν να δουν ότι όλος ο Προϋπολογισμός του ΕΟΤ είναι 32 εκατ. ευρώ; Δεν καταλαβαίνουν ότι αυτογελοιοποιούνται; Κρίμα, γιατί η Δημοκρατία μας έχει ανάγκη σοβαρής αντιπολίτευσης», σημειώνει ακόμη και εν συνεχεία εξηγεί τον σχεδιασμό για τον τουρισμό.

«Επί της ουσίας, για τη συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στην προβολή της χώρας μας αυτό το καλοκαίρι:

  • Η εποπτεία και η αρμοδιότητα ανήκει και παραμένει στον ΕΟΤ και η στρατηγική του μάρκετινγκ στο Υπουργείο Τουρισμού.
  • Η Marketing Greece δεν είναι ιδιωτική διαφημιστική εταιρία. Είναι μη κερδοσκοπική εταιρεία, θυγατρική του ΣΕΤΕ, ενός από τους κοινωνικούς εταίρους, και του ΞΕΕ.
  • Η Marketing Greece αποφάσισε να υλοποιήσει την παραγωγή της καμπάνιας με δικά της έξοδα και να δώσει όλα τα πνευματικά δικαιώματα στον ΕΟΤ. Δεν κόστισε λοιπόν στο Ελληνικό Δημόσιο ούτε ένα ευρώ.
  • Η μόνη ανάθεση που έχει κάνει ο ΕΟΤ στην Marketing Greece είναι 99 χιλιάδες ευρώ πλέον ΦΠΑ, για πληρωμή της διαφήμισης του «GreeceFromHome» στο Facebook και Instagram κάτι που δεν είχε νομική δυνατότητα να κάνει ο ΕΟΤ. Ενώ η Marketing Greece όχι μόνο δε θα έχει όφελος, αλλά θα προσθέσει άλλα 15 χιλ. ευρώ στον ίδιο σκοπό, για μια δράση που έχει ανάγκη ο τουρισμός της χώρας», αναφέρει.

Παρατηρητήριο Fake News της ΝΔ: Νέο ρεκόρ χυδαιότητας και αυτογελοιοποίησης για τον ΣΥΡΙΖΑ

Θέση στις αντιδράσεις του ΣΥΡΙΖΑ πήρε και το Παρατηρητήριο Fake News της ΝΔ, κάνοντας λόγο για «ρεκόρ χυδαιότητας και αυτογελοιοποίησης». Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «εδώ και ημέρες έχουν κατασκευάσει και κάνει σημαία ένα υποτιθέμενο σκάνδαλο σχετικά με δήθεν απευθείας ανάθεση ύψους 32 εκατομμυρίων ευρώ από τον ΕΟΤ σε ιδιωτική εταιρεία, το οποίο διαψεύστηκε και επισήμως νωρίτερα από τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο κ. Στέλιο Πέτσα.

Καμία δημοσίευση για προβολή