Στην κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ – ΤΕΡΝΑ το «Άκτιο – Αμβρακία» ύψους 150 εκατ. ευρώ

 

Η Κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ – ΤΕΡΝΑ μειοδότησε για το μεγάλο έργο της εργολαβίας που θα ολοκληρώσει τον αυτοκινητόδρομο Άκτιο-Αμβρακία. Ο άξονας μήκους 48,5χλμ. (πρόκειται για τον πρώτο κάθετο άξονα της Ιονίας Οδού)  έχει ξεκινήσει να κατασκευάζεται εδώ και οκτώ χρόνια, και συγκεκριμένα από τον Μάρτιο του 2010, και έχει αποδειχθεί ως τώρα κάτι σαν «Γεφύρι της Άρτας».

Με έκπτωση 49,85%

Με βάση τις πρώτες πληροφορίες, η έκπτωση που έδωσε η Κοινοπραξία είναι 49,85%. H κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ – ΤΕΡΝΑ αναδείχθηκε μειοδότης στην εργολαβία-σκούπα, ύψους 150 εκατ. ευρώ του Άκτιο – Αμβρακία μήκους 48,5 χλμ με έκπτωση 49,85%.

Ιταλοί, Μυτιληναίος, Ιντρακάτ οι υπόλοιποι μειοδότες

Στον διαγωνισμό δεύτερος μειοδότης με έκπτωση 42,41% ήταν η ιταλική GD Infrastrutture που κινείται υπό την καθοδήγηση της Μηχανικής, τρίτος μειοδότης η Μυτιληναίος με έκπτωση 39,63% και τέταρτος η Ιντρακάτ με έκπτωση 39,52%. Οι δύο όμιλοι καλούνται να ολοκληρώσουν ένα έργο που γνώρισε πολύχρονες περιπέρειες εξαιτίας οικονομικών προβλημάτων του αναδόχου, προβλημάτων στις απαλλοτριώσεις και έλλειψης βασικών μελετών.

Το αντικείμενο του έργου όπως περιγράφεται στο κείμενο της προκήρυξης είναι η κατασκευή των υπολειπόμενων εργασιών για την ολοκλήρωσης της Πράξης «Κατασκευή Οδικής Σύνδεσης της Περιοχής Ακτίου με τον Δυτικό Άξονα Βορρά-Νότου», που δεν ολοκληρώθηκαν στα πλαίσια των αρχικών συμβάσεων.

Πρώτος κάθετος άξονας της Ιονίας

Ο οδικός άξονας Άκτιο-Αμβρακία αποτελεί στην ουσία τον πρώτο κάθετο άξονα της Ιόνιας Οδού. θα συμβάλει στην καλύτερη επικοινωνία των περιοχών εκατέρωθεν του Αμβρακικού, ο οποίος επί χρόνια αποτελούσε μία φυσική τομή στη δυτική πλευρά της χώρας και επέτεινε τα χρόνια προβλήματα απομόνωσης της περιοχής. Η συμβολή της στην τοπική οικονομική και κοινωνική κατάσταση της περιοχής αναμένεται να είναι ιδιαίτερα σημαντική.

Η ταυτότητα του έργου

Η διάρκεια του έργου είναι 30 μήνες. Εφόσον υπάρξει συμβασιοποιημένο έργο στις αρχές του έτους τότε η ολοκλήρωση του έργου θα μπορέσει να επιτεχθεί στο Β`εξάμηνο του 2021. Το έργο χρηματοδοτείται από τη ΣΑΕ071/8. Αποτελεί έργο phashing του ΕΣΠΑ2007-2013. Μετά την ένταξη του στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Υ.ΜΕ.ΠΕΡ.Α.Α. θα χρηματοδοτηθεί από πόρους του ΕΣΠΑ 2014-2020.

 

Καμία δημοσίευση για προβολή