Tο φετινό στοίχημα του Τουρισμού και η σημασία των αερομεταφορών

    Της Δάφνης Γρηγοριάδη

    Η φετινή ιδιαιτερότητα της σεζόν : Από τις 15/6 θα ξεκινήσει η αεροπορική σύνδεση με 29 χώρες, οι οποίες παρουσιάζουν θετική επιδημιολογική πορεία. Η φετινή τουριστική περίοδο είναι ιδιαίτερα κρίσιμη, με τους επαγγελματίες του κλάδου να ελπίζουν ότι η σεζόν θα παραταθεί ώστε να αντισταθμίσουν τα χαμένα έσοδα των προηγουμένων μηνών. Το προφίλ των φετινών επισκεπτών θα είναι διαφορετικό από ότι πέρυσι καθώς θα προτιμήσουν προορισμούς οι οποίοι έχουν καλή υγειονομική περίθαλψη λόγω της ανησυχίας που επικρατεί για τον κορωνοϊό.

    To στοίχημα: Φέτος το μεγάλο στοίχημα του Τουρισμού -εκτός από το να προσελκύσουμε όσους περισσότερους επισκέπτες μπορούμε- είναι όσοι έρθουν να μείνουν ικανοποιημένοι κατά  την  διάρκεια παραμονής τους και η Ελλάδα να συνεχίζει να διατηρεί την φήμη της  ως η χώρα της Ευρώπης η οποία αντιμετώπισε καλύτερα από όλους την υγειονομική κρίση. Έτσι, την επόμενη σεζόν θα καταφέρουμε να προσελκύσουμε περισσότερους τουρίστες. Δεν υπάρχει τίποτε πιο ισχυρό από το word of mourth , από το να μεταφέρουν δηλαδή οι επισκέπτες  την εμπειρία των διακοπών  και τις καλές εντυπώσεις τους στους γνωστούς τους όταν επιστρέψουν στην χώρα από την οποία ήρθαν.

    Τα μέτρα των αερομεταφορών: Tα μέτρα που ανακοινώθηκαν για την στήριξη του κλάδου ήταν αρκετά εύστοχα, γεγονός που οφείλεται στο ότι η φιλοσοφία των μέτρων κινείται στο ίδιο μήκος κύματος με τα μέτρα άλλων οικονομικών κλάδων οι οποίοι είναι άρρηκτα δεμένοι με τον τουρισμό, όπως για παράδειγμα ο κλάδος της εστίασης.

    Ποιο σημαντικό μέτρο αποτελεί: H μείωση του ΦΠΑ στις αερομεταφορές. Μπορεί να μην είναι κινητήριος δύναμη για την προσέλκυση περισσότερων τουριστών φέτος στην Ελλάδα, όμως είναι το μέτρο εκείνο που θα τους παρακινήσει ( σε συνδυασμό και με το μέτρο μείωσης ΦΠΑ σε κάποια ήδη της εστίασης) να καταναλώσουν περισσότερο κατά την διάρκεια διαμονής τους στην χώρα μας, αφού θα έχουν γλυτώσει ένα μέρος του μεταφορικού τους κόστους.

    Φέτος: Eίναι αναμενόμενο ότι η τουριστική δαπάνη – δηλαδή τα χρήματα που δαπανούν οι επισκέπτες κατά την διάρκεια παραμονής τους στις καλοκαιρινές τους διακοπές- θα μειωθεί. Στόχος λοιπόν είναι να τονώσουμε την τσέπη τους όσο αυτό είναι εφικτό από την μεριά μας, γεγονός που θα ωφελήσει βέβαια και τους επιχειρηματίες του κλάδου.

    Καμία δημοσίευση για προβολή