Αρχίζει ο πόλεμος: Η Apple κατέθεσε μηνυτήρια αναφορά κατά της Κομισιόν για το νόμο περί ψηφιακών αγορών

Πρόστιμο άνω του 1,8 δισεκατομμυρίου ευρώ επέβαλε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην Apple για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης στην αγορά

Η Apple σε μια επιθετική κίνηση, κατέθεσε νομική προσφυγή αμφισβητώντας τις αποφάσεις που έλαβε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βάσει του νόμου για τις ψηφιακές αγορές που εισήγαγε πρόσφατα, σύμφωνα με ανάρτηση που κοινοποίησε το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο X/Τwitter.

Σκληρή νομοθεσία

Η νέα σκληρή νομοθεσία (DMA) στοχεύει 22 υπηρεσίες “θυροφυλάκων”, που διαχειρίζονται έξι κολοσσοί της τεχνολογίας: η Microsoft, η Apple, η Google της Alphabet, η Amazon, η Meta και το TikTok της ByteDance. Η νομοθεσία αποσκοπεί στο να διευκολύνει τους ανθρώπους να μετακινούνται μεταξύ ανταγωνιστικών υπηρεσιών, απαιτώντας από αυτές να διαλειτουργούν τις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων τους με τους ανταγωνιστές τους και να αφήνουν τους χρήστες να αποφασίζουν ποιες εφαρμογές θα προεγκαθιστούν στις συσκευές τους.

Ενώ οι λεπτομέρειες της νομικής αμφισβήτησης της Apple δεν έχουν δημοσιοποιηθεί, το Bloomberg News ανέφερε την περασμένη εβδομάδα ότι η εταιρεία θα αμφισβητήσει τη συμπερίληψη του App Store της στον κατάλογο των “θυροφυλάκων”. Άλλοι δύο τεχνολογικοί γίγαντες, η Meta (Facebook, Instagram και WhatsApp) και το TikTok είχαν ήδη καταθέσει προσφυγές αμφισβητώντας την απόφαση της Επιτροπής να συμπεριλάβει τις υπηρεσίες τους στον σχετικό νόμο.

Ο πόλεμος άρχισε

Στην έφεσή της, η Meta δήλωσε ότι διαφωνεί με την απόφαση της Επιτροπής να ορίσει τις υπηρεσίες της Messenger και Marketplace στο πλαίσιο της DMA, αν και δεν αμφισβήτησε τη συμπερίληψη του Facebook, του Whatsapp ή του Instagram. Εν τω μεταξύ, το TikTok δήλωσε ότι ο χαρακτηρισμός της κινδυνεύει να εδραιώσει τη δύναμη των κυρίαρχων εταιρειών τεχνολογίας.

“Μακριά από το να είναι “θυροφύλακας”, η πλατφόρμα μας, η οποία λειτουργεί στην Ευρώπη για λίγο περισσότερο από πέντε χρόνια, είναι αναμφισβήτητα ο πιο ικανός αμφισβητίας των πιο εδραιωμένων επιχειρήσεων πλατφορμών”, τόνισε. Ωστόσο, ο όγκος της Apple κάνει τον “πόλεμο” με την Κομισιόν ακόμα πιο ενδιαφέροντα. Μένει να φανεί ποιος θα κερδίσει…

Καμία δημοσίευση για προβολή