Γαλλική «καμπάνα» στην Google: Πρόστιμο 220 εκατ. ευρώ για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης στο χώρο της διαφήμισης

google

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται ο «πόλεμος» χωρών -κυρίως της ΕΕ- με τους κολοσσούς της τεχνολογίας για ζητήματα φορολόγησης και κατάχρησης δεσπόζουσας θέσης.

«Καμπάνα» για τη διαφήμιση

Η Google συμφώνησε να πληρώσει 220 εκατ. ευρώ (268 εκατ. δολ.) προκειμένου να ρυθμίσει μέσω συμβιβασμού μια έρευνα για παραβίαση των αντιμονοπωλιακών κανόνων στη Γαλλία για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης εκ μέρους της στον χώρο της διαδικτυακής διαφήμισης.

Η γαλλική Αρχή Ανταγωνισμού ανέφερε ότι η Google παρέπεμπε κατά παράβαση των κανόνων δραστηριότητα στον διαφημιστικό σέρβερ της και στην υπηρεσία online δημοπρασιών της, προς ζημία των ανταγωνιστών της. Εκτός του προστίμου, η Google δεσμεύθηκε να διορθώσει την κατάσταση βελτιώνοντας τη διαλειτουργικότητα των υπηρεσιών Ad Manager της με εκείνες τρίτων μερών.

Στο στόχαστρο οι τεχνολογικοί κολοσσοί

«Η απόφαση για το πρόστιμο στην Google είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς είναι η πρώτη σε παγκόσμια κλίμακα που αντιμετωπίζει το ζήτημα των πολύπλοκων αλγοριθμικών διαδικασιών δημοπρασίας για τη διαδικτυακή διαφήμιση», ανέφερε η Ιζαμπέλ ντε Σιλβά, η οποία ηγείται της γαλλικής Αρχής Ανταγωνισμού, όπως σημειώνει το πρακτορείο Bloomberg.

Με ξεχωριστές υποθέσεις ενάντια σε Google, Apple και Facebook, οι γαλλικές αρχές έχουν αρχίσει να πλήττουν τεχνολογικούς κολοσσούς, προκειμένου να χαλιναγωγήσουν την αντιανταγωνιστική συμπεριφορά τους στον χώρο της διαδικτυακής διαφήμισης. Ενώ η υπόθεση της Google κλείνει με την επιβολή του προστίμου, την προηγούμενη εβδομάδα το Facebook προσπάθησε να αποφύγει μια αντίστοιχη ρύθμιση, προτείνοντας αντίθετα να αναλάβει δεσμεύσεις έναντι των αρχών.

Καμία δημοσίευση για προβολή