H Apple μπαίνει στον χώρο του θεάματος με 1 δισ. δολάρια για να «χτυπήσει» την ανταγωνίστρια Amazon

Τρόπους για να χτυπήσει την ανταγωνίστρια Amazon  στον τομέα του θεάματος, ψάχνει η Apple.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, η Apple αποφάσισε να επεκτείνει σημαντικά το τμήμα ταινιών της για να επικεντρωθεί σε τίτλους υπερπαραγωγών που θα κάνουν το ντεμπούτο τους πρώτα στους κινηματογράφους, πριν φτάσουν στην πλατφόρμα.

Για αυτόν τον λόγο, η Apple φέρεται ότι θα ξοδέψει 1 δισεκατομμύριο δολάρια, ετησίως, για τις ταινίες της.

Υπενθυμίζεται πως η Apple TV+ έγινε η πρώτη πλατφόρμα ταινιών που κέρδισε το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας πέρυσι για την ταινία CODA.

Κατά το δημοσίευμα, η Apple βρίσκεται επί του παρόντος σε συζητήσεις για την κυκλοφορία ταινιών σε χιλιάδες κινηματογράφους τουλάχιστον ένα μήνα πριν από την ημερομηνία που θα μπουν στην πλατφόρμα. Μια μεγάλη κυκλοφορία στους κινηματογράφους θα βοηθήσει στη δημιουργία buzz συμβάλλοντας στην προώθηση της υπηρεσίας Apple TV+.

Συμφωνία για τη νέα ταινία των Τζορτζ Κλούνει – Μπραντ Πιτ

Η Apple έχει επίσης υποσχεθεί την προβολή ταινιών στους κινηματογράφους για ορισμένες ταινίες για να εξασφαλίσει κορυφαία ταλέντα, όπως η άτιτλη επερχόμενη πρωτότυπη ταινία με πρωταγωνιστές τους Τζορτζ Κλούνεϊ και Μπραντ Πιτ. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δύο ηθοποιοί επέλεξαν την Apple αντί για το Netflix, επειδή η Apple υποσχέθηκε τη διανομή στους κινηματογράφους.

Τα σχέδια ακούγονται παρόμοια με εκείνα της ανταγωνιστικής Amazon, η οποία ανακοίνωσε σχέδια να δαπανά 1 δισεκατομμύριο δολάρια ετησίως σε κινηματογραφικές ταινίες.

Μία ταινία της Apple TV+ που θα λάβει σημαντική κινηματογραφική διανομή μέσω της Paramount είναι η επερχόμενη ταινία «Killers of the Flower Moon» σε σκηνοθεσία Μάρτιν Σκορσέζε, με πρωταγωνιστή τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο.

Καμία δημοσίευση για προβολή