«Πονοκέφαλος» στην Χ: Οι διαφημιστές πιέζουν την CEO, Linda Yaccarino να παραιτηθεί

Η Linda Yaccarino, η CEO της πλατφόρμας Χ (πρώην Twitter) που διαδέχθηκε τον Έλον Μασκ, αντιστέκεται στην αυξανόμενη πίεση από τους διαφημιστές να παραιτηθεί από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου, καθώς μεγάλες μάρκες σταματούν τις δαπάνες τους στην πλατφόρμα λόγω ανησυχιών για τον ιδιοκτήτη της Έλον Μασκ και αντισημιτικού περιεχομένου.

Όπως μεταδίδουν οι Financial Times, κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, ένα πλήθος στελεχών και φίλων της Yaccarino από τη διαφημιστική βιομηχανία την προέτρεψαν ιδιωτικά να παραιτηθεί για να σωθεί η φήμη της, σύμφωνα με τρία άτομα που γνωρίζουν το θέμα.

Ωστόσο, η ίδια αρνήθηκε να εγκαταλείψει τη θέση της, είπαν δύο από τους ανθρώπους που έχουν γνώση του θέματος, λέγοντας σε όσους της έχουν τηλεφωνήσει ότι πιστεύει στην αποστολή του Χ και στους υπαλλήλους του. Η πλατφόρμα Χ από πλευράς της αρνήθηκε να σχολιάσει.

Ο Μασκ, ο οποίος αγόρασε το X πέρυσι για 44 δισεκατομμύρια δολάρια, δέχθηκε πυρά την περασμένη εβδομάδα επειδή ενέκρινε δημόσια μια αντισημιτική θεωρία συνωμοσίας στον ιστότοπο (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ). Εν τω μεταξύ, δύο αναφορές από τον αριστερό μη κερδοσκοπικό όμιλο Media Matters for America την περασμένη εβδομάδα βρήκαν διαφημίσεις για κορυφαίες μάρκες δίπλα σε αναρτήσεις που διαφημίζουν «φιλο-ναζιστικό» και λευκό εθνικιστικό περιεχόμενο.

Η έρευνα ώθησε επωνυμίες όπως η IBM, η Apple, η Walt Disney, η Comcast και η Warner Bros να αναστείλουν τη διαφήμισή τους στην πλατφόρμα , από φόβο μήπως το μάρκετινγκ τους εμφανιστεί δίπλα σε «δυσάρεστο» υλικό. Αυτοί και άλλες εταιρείες προσπαθούν επίσης να αποστασιοποιηθούν από τον Μασκ μετά τα σχόλιά του.

«Συμβούλεψα τη Linda μέσω μηνύματος να παραιτηθεί και ότι η παραμονή της θα έβλαπτε τη φήμη της», είπε ο Lou Paskalis, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας συμβούλων μάρκετινγκ της AJL Advisory και πρώην ανώτατο στέλεχος μέσων ενημέρωσης στην Bank of America. Είπε ότι οι επωνυμίες ενδέχεται να αντιμετωπίσουν παράπονα μετόχων και πιθανού μποϊκοτάζ πελατών εάν συνέχιζαν να διαφημίζονται στην πλατφόρμα.

«Θα αμφισβητούσα την κρίση οποιασδήποτε μάρκας – οποιασδήποτε μάρκας – που εξακολουθεί να διαφημίζεται στο X», πρόσθεσε. «[Ο Μασκ] πρέπει να βρει ένα νέο μοντέλο εσόδων καθώς σκότωσε τη διαφήμιση στην πλατφόρμα, τελεία!», έγραψε δηκτικά.

Η X προσέλαβε την Yaccarino τον Ιούνιο για να προσελκύσει τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ πίσω στην πλατφόρμα, αφού πολλοί απέσυραν τις δαπάνες τους, καθώς ο Musk, ένας αυτοαποκαλούμενος «απόλυτος του ελεύθερου λόγου», χαλάρωσε τις πολιτικές λογοκρισίας και μείωσε τους πόρους και το προσωπικό ασφαλείας για τον έλεγχο αμφιλεγόμενων αναρτήσεων. Είναι η πρώην επικεφαλής της διαφήμισης στο NBCUniversal.

Μια δημοφιλής βετεράνος, γνωστή για τις ισχυρές της σχέσεις στον κλάδο, έχει αναγκαστεί επανειλημμένα να ανταποκριθεί σε αντιδράσεις από χρήστες και διαφημιστές για τις αλλαγές που έκανε ο Μασκ στην πλατφόρμα και τα αμφιλεγόμενα σχόλια που έχει δημοσιεύσει, αναφέρουν οι FT.

Κατά τη διάρκεια της θητείας της στο τιμόνι, η Yaccarino υποστήριξε ότι το ρεκόρ ασφάλειας του X βελτιώνεται. Η ίδια ανάρτησε την περασμένη εβδομάδα: «Η X ήταν εξαιρετικά σαφής σχετικά με τις προσπάθειές μας για την καταπολέμηση του αντισημιτισμού και των διακρίσεων. Δεν υπάρχει απολύτως καμία θέση για αυτό πουθενά στον κόσμο».

Την Κυριακή, ο Μασκ έγραψε στο X: «Την περασμένη εβδομάδα, υπήρχαν εκατοντάδες ψεύτικες ιστορίες μέσων ενημέρωσης που ισχυρίζονταν ότι είμαι αντισημίτης. Τίποτα δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την αλήθεια. Εύχομαι μόνο το καλύτερο για την ανθρωπότητα και ένα ευημερούν και συναρπαστικό μέλλον για όλους».

Eπίθεση από Μασκ

Μια μέρα νωρίτερα, ο Μασκ υποσχέθηκε να καταθέσει «θερμοπυρηνική αγωγή» κατά της Media Matters «το δικαστήριο ανοίγει τη Δευτέρα» για αυτό που ισχυρίστηκε ότι ήταν μια «δόλια επίθεση» στο X.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Media Matters, Angelo Carusone, είπε ως απάντηση: «Αν μας μηνύσει, θα κερδίσουμε».Η Χ αρνήθηκε να σχολιάσει περαιτέρω.

Καμία δημοσίευση για προβολή