Reuters: Νέα έρευνα για πιθανές παρενέργειες του εμβολίου της AstraZeneca – Ο ΕΜΑ εξετάζει πληροφορίες για την εμφάνιση σπάνιου νευρολογικου συνδρόμου

AstraZeneca εμβόλιο

Πληροφορίες για την εμφάνιση του συνδρόμου Guillain-Barré μετά τη χορήγηση του εμβολίου της AstraZeneca αξιολογεί ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων και, όπως μεταδίδει το Reuters, έχει ζητήσει από την βρετανική φαρμακοβιομηχανία περισσότερα λεπτομερή στοιχεία.

Το σύνδρομο Guillain-Barré είναι ένα σπάνιο νευρολογικό νόσημα που προκαλεί παράλυση και μούδιασμα συνήθως στα χέρια και τα πόδια.

Επίσης, ο EMA ανέφερε ότι έχει ενημερωθεί για τα περιστατικά μυοκαρδίτιδας και περικαρδίτιδας που έχουν αναφερθεί μετά τη χορήγηση εμβολίων τύπου mRNA και ότι έχει συστήσει αλλαγή στις πληροφορίες σχετικά με το προϊόν από την Pfizer. Ερευνά επίσης εάν τα εμβόλια τύπου mRNA συνδέονται με περιστατικά σπάνιων και ασυνήθιστων θρομβώσεων.

Σημειώνει ακόμη ότι το σύνδρομο της θρόμβωσης και της θρομβοκυτταροπενίας θα προστεθεί ως «σημαντικός αναγνωρισμένος κίνδυνος» στο σχέδιο διαχείρισης κινδύνων για το εμβόλιο της Janssen, Johnson & Johnson κατά της Covid-19.

Προς το παρόν η AstraZeneca δεν έχει ανταποκριθεί στο αίτημα για κάποιο σχόλιο.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο

Καμία δημοσίευση για προβολή