Το μέλλον της φιλοξενίας στην Ελλάδα, επίκεντρο του 2ου Διεθνούς Φόρουμ Φιλοξενίας

Το 2ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας, ασχολήθηκε με τις κυρίαρχες παγκόσμιες τάσεις που διαμορφώνουν και θα καθορίσουν το μέλλον της φιλοξενίας στην Ελλάδα, τα νέα ψηφιακά κανάλια πώλησης και διάθεσης του ξενοδοχειακού προϊόντος, καθώς και οι νέες επενδύσεις στον ξενοδοχειακό κλάδο.

Το 2ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας, διοργάνωσε το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος στις 24 Νοεμβρίου 2018 στο Metropolitan Expo, στο πλαίσιο της Έκθεσης XENIA 2018.

Στα κύρια συμπεράσματα του Forum καταγράφεται ότι η εμπειρία διακοπών στον προορισμό βρίσκεται στο επίκεντρο της νέας ψηφιακής επανάστασης στον τουρισμό, ενώ το προσφερόμενο προϊόν συνεχίζει να αποτελεί το βασικότερο κίνητρο κράτησης στα online κανάλια.

Ως εκ τούτου, τα ελληνικά ξενοδοχεία χρειάζεται να αναπτύξουν συνεργασίες τόσο σε επίπεδο tour operators, όσο και σε επίπεδο συμμαχιών με τοπικές επιχειρήσεις για την ανάδειξη του προορισμού, καθώς αυτό -όπως αναφέρθηκε- αποτελεί το κλειδί της επιτυχίας των μικρών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στην Ελλάδα.

Επισημάνθηκε ακόμη ότι η παροχή κατάλληλου περιεχομένου από τα ξενοδοχεία είναι κρίσιμης σημασίας για την ανάπτυξη των πωλήσεών τους, όπως επίσης και ότι ιδιαίτερη έμφαση πρέπει να δοθεί στις “εμπειρίες” που μπορεί να προσφέρει, τόσο ο προορισμός, όσο και η ίδια η τουριστική επιχείρηση στους πελάτες της.

Υπογραμμίστηκε επίσης ότι η κατανόηση του προσφερόμενου προϊόντος βρίσκεται στην καρδιά του digital marketing των ξενοδοχείων, ενώ για τη δημιουργία περιεχομένου, μεγάλο ρόλο ενέχει η αξιοποίηση των έτοιμων εργαλείων που προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία στην απεικόνιση των ταξιδιωτικών προτιμήσεων.

Τις εργασίες του Φόρουμ, παρακολούθησαν εκπρόσωποι των κύριων φορέων του τουρισμού, 500 και πλέον ιδιοκτήτες και στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, που είχαν άμεση επαφή και ενεργό διάλογο με εκπροσώπους κορυφαίων brands (Google, Expedia Group), μεγάλων ξενοδοχειακών αλυσίδων (Four Seasons, Hilton, AccorHotels, Sani/Ikos Group, κα), της ακαδημαϊκής κοινότητας (École Hôtelière de Lausanne) και του χώρου των συμβουλευτικών επιχειρήσεων (ReviewPro, Phocuswright, 25hours Hotels).

Από το newsroom του economico.gr

Περισσότερα νέα, ρεπορτάζ και αναλύσεις:ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Καμία δημοσίευση για προβολή