Το Twitter έχει χάσει το 50% των εσόδων του από τις διαφημίσεις από τότε που εξαγοράστηκε από τον Έλον Μασκ

Ανάλυση του BBC

Το Twitter έχει χάσει σχεδόν το μισό των διαφημιστικών εσόδων του από τότε που αγοράστηκε από τον Elon Musk έναντι 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων τον περασμένο Οκτώβριο.

Ο Έλον Μάσκ είπε ότι η εταιρεία δεν είχε δει την αύξηση των πωλήσεων που αναμενόταν τον Ιούνιο, αλλά πρόσθεσε ότι ο Ιούλιος ήταν «λίγο πιο ελπιδοφόρος».

Ο Μασκ απέλυσε περίπου το ήμισυ των 7.500 υπαλλήλων του Twitter όταν ανέλαβε το 2022 σε μια προσπάθεια να μειώσει το κόστος.

Η αντίπαλη εφαρμογή Threads της Meta έχει πλέον 150 εκατομμύρια χρήστες, σύμφωνα με ορισμένες εκτιμήσεις.

Η ενσωματωμένη σύνδεσή του με το Instagram δίνει αυτόματα στην πλατφόρμα που έχει σχεδιαστεί από τη Meta πρόσβαση σε δυνητικά δύο δισεκατομμύρια χρήστες.

Εν τω μεταξύ, το Twitter αγωνίζεται κάτω από ένα βαρύ φορτίο χρέους. Οι ταμειακές ροές παραμένουν αρνητικές, δήλωσε ο Μασκ το Σαββατοκύριακο, αν και ο δισεκατομμυριούχος δεν έθεσε χρονοδιάγραμμα για την πτώση κατά 50% των διαφημιστικών εσόδων.

Σε ένα tweet είπε: «Πρέπει να επιτύχουμε θετικές ταμειακές ροές πριν ασχοληθούμε με οτιδήποτε άλλο».

Έχει χρέος 13 δισ. Δολαρίων που πρέπει να πληρώσει μέχρι το τέλος Ιουλίου, οπότε μπορεί να δούμε μεγαλύτερη πίεση στις μετοχές της Tesla εάν χρειαστεί να πουλήσει μεγαλύτερο μέρος του μεριδίου του σε αυτήν την εταιρεία.

Ο Μασκ είναι επίσης διευθύνων σύμβουλος και πλειοψηφικός μέτοχος της κατασκευάστριας ηλεκτρικών αυτοκινήτων Tesla, η οποία θα ανακοινώσει τα τελευταία τριμηνιαία οικονομικά αποτελέσματά της την Τετάρτη.

Μετά την απόλυση χιλιάδων υπαλλήλων και τη μείωση των λογαριασμών υπηρεσιών cloud, ο Μασκ δήλωσε ότι το Twitter βρίσκεται σε καλό δρόμο για να δημοσιεύσει έσοδα 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2023, από 5,1 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021.

Η εξέλιξη αυτή είναι το τελευταίο σημάδι ότι τα επιθετικά μέτρα μείωσης του κόστους δεν ήταν αρκετά για να πυροδοτήσουν την επιστροφή των διαφημιζόμενων που έφυγαν μετά από αλλαγές στους κανόνες εποπτείας περιεχομένου.

Αυτό συμβαίνει παρά τη συνέντευξη που έδωσε ο Μασκ στο BBC τον Απρίλιο, στην οποία υποστήριξε ότι οι περισσότεροι είχαν επιστρέψει στον ιστότοπο.

Ωστόσο, η Meghana Dhar, πρώην επικεφαλής συνεργασιών στη Meta, στην οποία ανήκει ο νέος αντίπαλος του Twitter, Threads, δήλωσε ότι η εταιρεία αντιμετώπιζε δυσκολίες πριν από την εξαγορά του Musk.

«Ο Elon και το Twitter βρίσκονται σε μια πραγματικά δύσκολη θέση αυτή τη στιγμή», δήλωσε στην εκπομπή Today του BBC. «Για να είμαστε δίκαιοι με τον Elon όμως, έχουμε δει αυτή τη μείωση των εσόδων από το Twitter από πριν από τον Elon – υπήρξε σταθερή πτώση».

Η Linda Yaccarino, πρώην επικεφαλής διαφήμισης της NBCUniversal, ανέλαβε διευθύνων σύμβουλος του Twitter τον Ιούνιο – μια κίνηση που υποδηλώνει ότι οι διαφημιστικές πωλήσεις εξακολουθούν να αποτελούν προτεραιότητα για την εταιρεία.

Η κ. Yaccarino δήλωσε ότι το Twitter σχεδιάζει να επικεντρωθεί σε συνεργασίες βίντεο, δημιουργών και εμπορίου. Λέγεται ότι βρίσκεται σε πρώιμες συνομιλίες με πολιτικές και ψυχαγωγικές προσωπικότητες, υπηρεσίες πληρωμών και εκδότες ειδήσεων και μέσων ενημέρωσης.

 

ΠΗΓΗ: BBC

 

Καμία δημοσίευση για προβολή