Meta Platforms (FB): Στα ύψη η μετοχή μετά τη… συντριβή των εκτιμήσεων και την πτώση των δαπανών του ομίλου

Προσφυγή κατά της Meta από ενώσεις καταναλωτών 8 χωρών της Ε.Ε. κατά του συστήματος πληρωμών

Η Meta Platforms (META) ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου μετά το κλείσιμο της Τετάρτης, τα οποία διέλυσαν τις εκτιμήσεις, ενώ η εταιρεία αύξησε επίσης τις προβλέψεις της για το τρέχον τρίμηνο και μείωσε τις προβλέψεις δαπανών. Η μητρική εταιρεία του Facebook και του Instagram είδε τις μετοχές της να αυξάνονται έως και 11%, στο υψηλότερο επίπεδό τους από τον Ιανουάριο του 2022, σε συναλλαγές εκτός ωραρίου.

  • Η Meta, η οποία έχει διαφημίσει το 2023 ως «Έτος Αποτελεσματικότητας» είπε στην έκδοση ότι «ολοκλήρωσε ουσιαστικά» τις απολύσεις του 2022, αν και θα συνεχίσει να πραγματοποιεί απολύσεις φέτος. Τον περασμένο μήνα, η Meta ανακοίνωσε ότι θα περικόψει 10.000 εργαζομένους, βασιζόμενη στην προηγούμενη ανακοίνωση της εταιρείας τον Νοέμβριο.

Ακολουθούν τα πιο σημαντικά νούμερα από τα κέρδη της Meta, σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις των αναλυτών που συνέταξε το Bloomberg:

Έσοδα: 28,65 δισεκατομμύρια δολάρια έναντι 27,67 δισεκατομμυρίων δολαρίων που υπολογίζονταν

EPS: 2,20 $ έναντι 2,01 $ εκτιμώμενα

Έσοδα από διαφημίσεις: 28,1 δισεκατομμύρια δολάρια έναντι 26,76 δισεκατομμυρίων δολαρίων που υπολογίζονταν

«Περάσαμε ένα καλό τρίμηνο και η κοινότητά μας συνεχίζει να αναπτύσσεται», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Meta, Mark Zuckerberg. “Η δουλειά μας με την τεχνητή νοημοσύνη οδηγεί σε καλά αποτελέσματα στις εφαρμογές και στην επιχείρησή μας.

Γινόμαστε επίσης πιο αποτελεσματικοί, ώστε να μπορούμε να κατασκευάζουμε καλύτερα προϊόντα πιο γρήγορα και να φέρουμε τους εαυτούς μας σε ισχυρότερη θέση για να υλοποιήσουμε το μακροπρόθεσμο όραμά μας.”

Και φαίνεται να υπάρχει ένα φως στο τέλος του τούνελ όταν πρόκειται για την επιβράδυνση της ψηφιακής διαφήμισης, η οποία τράνταξε τη Meta σε προηγούμενους κύκλους κερδών.

Η πτώση των εσόδων από διαφημίσεις της εταιρείας ενισχύθηκε από την αύξηση των εμφανίσεων διαφημίσεων, η οποία αυξήθηκε κατά 26% από έτος σε έτος στην “Οικογένεια των Εφαρμογών” της Meta, η οποία περιλαμβάνει το Facebook, το Instagram και το WhatsApp.

ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΤΟΧΗΣ στο 6μηνο… Και +160% από τα χαμηλά της,σε νέα υψηλά 12μηνου

Καμία δημοσίευση για προβολή