Μήπως το να παραπονιόμαστε μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο;

Unhappy and disappointed customer giving low rating and negative feedback in survey, poll or questionnaire. Sad and dissatisfied man giving review about service quality. Bad user experience.

Το να παραπονιέσαι δεν είναι πάντα κακό. Όταν γίνεται αποτελεσματικά, το παράπονο μπορεί πραγματικά να έχει ευεργετικό αντίκτυπο στην ευημερία σας. Το κλειδί είναι ότι πρέπει να γίνει με συγκεκριμένο τρόπο και για συγκεκριμένο σκοπό.

Σε μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Journal of Social Psychology, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι όταν οι άνθρωποι παραπονιούνται για να επιτύχουν ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα, είναι πιο ευτυχισμένοι από εκείνους που παραπονιούνται απλώς για χάρη του παράπονου. Διαβάστε περισσότερα στο Healthmag.gr

Καμία δημοσίευση για προβολή