Οχι θα το άφηνε... Η Google μπαίνει δυναμικά και στο online banking, σε συνεργασία με την Citigroup

Η Google είναι μια μηχανή αναζήτησης, σωστά; Ναι. Εν μέρει. Διότι ο κολοσσός της Σίλικον Βάλεϊ είναι πολλά παραπάνω. Είναι ένας από τους ισχυρότερους παίκτες της παγκόσμιας οικονομίας. Ετσι λοιπόν δεν μας προξένησε ιδιαίτερη εντύπωση το γεγονός ότι η Google αποφάσισε να επενδύσει στο online banking, την ηλεκτρονική τραπεζική.

Σε συνεργασία με την Citigroup και την Stanford Federal Credit Union, η Google έκρινε πως ήρθε η στιγμή να δοκιμάσει τις δυνάμεις της στην αγορά αυτή με στόχο να πάρει και εκείνη ένα μερίδιο της πίτας των κερδών. Απλό; Οχι τόσο.

Ας πάρουμε για παράδειγμα έναν άλλο κολοσσό της τεχνολογίας, την Apple. Η Apple λοιπόν στις αρχές του 2019 σε συνεργασία με την Goldman Sackhs παρουσίασε την Apple Card, “μια διαφορετική πιστωτική κάρτα που δεν εκδίδεται από τράπεζα”. Η εταιρεία επένδυσε σημαντικά κεφάλαια στην προώθηση της συγκεκριμένης καινοτομίας αλλά τα πραγματα δεν πήγαν κατ’ ευχήν. Για την ακρίβεια δεν πήγαν καθόλου καλά.

Λίγους μήνες μετά την είσοδο της κάρτας στην αγορά, η εταιρεία κατηγορήθηκε ότι οι αλγόριθμοι που χρησιμοποιούσε για να ορίσει το πιστωτικό όριο που δικαιούται κάθε πελάτης ήταν ελαφρώς… προκατηλημενοι. Είτε αυτή η προκατάληψη έχει να κάνει με την θρησκεία, την φυλή ή την εθνικότητα καταλαβαίνετε ότι η ουσία του θέματος, παραμένει η ίδια.

Το στοίχημα της Google λοιπόν είναι μεγάλο και ο δρόμος προς την επιτυχία δύσβατος. Ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι αυτή την περίοδο ο κολοσσός της Σίλικον Βάλεϊ ελέγχεται από το υπουργείου Δικαιοσύνης των ΗΠΑ για πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού.

Πάντως σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές της η Google σκοπεύει να δώσει πρόσβαση στους λογαριασμούς των πελατών της και στις τράπεζες με τις οποίες συνεργάζεται, συνδυάζοντας την καινοτομία και το brand name της εταιρείας με την εμπειρία και την σιγουριά που εμπνέουν οι μεγάλοι τραπεζικοί όμιλοι.