Ανταγωνιστές της Thomas Cook κατηγορούνται για αισχροκέρδεια και διπλασιασμό τιμών

Για διπλασιασμό στις τιμές των ταξιδιωτικών πακέτων, μετά την κατάρρευση της Thomas Cook, κατηγορούνται βασικοί ανταγωνιστές της εταιρείας από Βρετανούς πελάτες, που αναζητώντας εναλλακτικές λύσεις βλέπουν τις τιμές να εκτοξεύονται.

Μια εβδομάδα στην Κύπρο για μια τετραμελή οικογένεια μέσω της TUI κόστιζε 1240 λίρες στερλίνες κατ’ άτομο, ενώ λίγες ώρες μετά την κατάρρευση της Thomas Cook το κόστος είχε αυξηθεί στις 1297 λίρες.


Επίσης επτά διανυκτερεύσεις στο Sorrento με πακέτο της Jet2 “σκαρφάλωσαν” από τις 788 λίρες στις 824. Μια πτήση από το Manchester στην Τενερίφη της Ισπανίας με την Jet2, εξάλλου, εκτοξεύθηκε από τις 442 λίρες το πρωί της κατάρρευσης της Thomas Cook στις 808 λίρες χθες, 23/9, το μεσημέρι.


Πελάτης της Thomas Cook ο οποίος πραγματοποιούσε κράτηση εναλλακτικής πτήσης με την Virgin Atlantic, μετά την ακύρωση όλων των δραστηριοτήτων του χρεοκοπημένου ταξιδιωτικού κολοσσού, κατηγόρησε την δεύτερη ότι βγάζει χρήματα “από τη δυστυχία του κόσμου”, καθώς είδε την τιμή της πτήσης να αυξάνεται κατά 150 λίρες ακριβώς την ώρα που πραγματοποιούσε την κράτηση.

Εκπρόσωπος της Jet2 απάντησε στις κατηγορίες: “Η τιμολογιακή πολιτική μας, όπως συνηθίζεται στον κλάδο της τουριστικής βιομηχανίας, βασίζεται στην αρχή της προσφοράς και της ζήτησης. Καθώς η προσφορά μειώνεται, μια αναπόφευκτη συνέπεια είναι η αύξηση των τιμών. Παρ’ όλα αυτά, προσπαθούμε να προσθέσουμε προσφορά (πτήσεις και θέσεις) για να διευκολύνουμε τους πελάτες σε αυτή την περίσταση”.

Εκπρόσωπος της TUI δήλωσε ότι: “η εταιρεία χρησιμοποιεί ένα δυναμικό μοντέλο τιμολόγησης, πράγμα που σημαίνει ότι οι τιμές μπορούν είτε να αυξάνονται είτε να μειώνονται. Υπάρχει σειρά παραγόντων που πρέπει να λαμβάνονται υπ’ όψιν στη διαμόρφωσή τους, όπως οι ημερομηνίες κατά τις οποίες ο αριθμός των ταξιδιωτών βρίσκεται στο ζενίθ του, οι διαφορές των περιφερειακών αεροδρομίων, καθώς και το μέσω ποιας διαδικασίας κάνουν τις κρατήσεις τους οι πελάτες μας”.

Η Virgin Atlantic τέλος, ανέφερε σε ανακοίνωσή της: “Δεν έχουμε αυξήσει τα κόμιστρα σε συγκεκριμένες διαδρομές τις οποίες πραγματοποιούσε πριν και η Thomas Cook, ούτε έχουμε αναδιαμορφώσει την τιμολογιακή πολιτική μας από τη στιγμή που η Thomas Cook σταμάτησε κάθε δραστηριότητα. Θέλουμε πάντα να παρέχουμε τις πλέον ανταγωνιστικές τιμές στους πελάτες που θέλουν να κλείσουν ταξίδια μαζί μας και, όπως όλες οι αεροπορικές εταιρείες, λειτουργούμε με ένα δυναμικό σύστημα τιμολογιακής πολιτικής, που βασίζεται στην διαθεσιμότητα και τη ζήτηση”.

Από το newsroom του economico.gr
Περισσότερα νέα, ρεπορτάζ και αναλύσεις:ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Καμία δημοσίευση για προβολή