Θοδωρής Καλούδης

Γιατί τα ΕΛΤΑ – και τα διάφορα ΕΛΤΑ του δημοσίου – θα κλείσουν ή θα πουληθούν … “μπιρ παρά”

Του Θοδωρή Καλούδη

Πελάτης του “ΓΕΡΜΑΝΟΥ” έκανε την πρώτη ημέρα του Δεκεμβρίου μία on line παραγγελία ηλεκτρονικού υλικού. Η εταιρία ειδοποίησε τον πελάτη της, με μήνυμα, ότι η παραγγελία παραδόθηκε στα ΕΛΤΑ στις 3 Δεκεμβρίου και έδωσε το σχετικό link παρακολούθησης της εξυπηρέτησης της παραγγελίας.

Έως εδώ, όλα καλά και ευρωπαϊκά. Πέρασαν οι μέρες και ο πελάτης – που δεν βρήκε άκρη με το link των ΕΛΤΑ. άρχισε να τηλεφωνεί στην αρμόδια υπηρεσία των Ταχυδρομείων. Αν δεν το έχετε επιχειρήσει, μην το κάνετε. Θα σπάσουν τα νεύρα σας στην αναμονή. Το ίδιο και στον πελάτη της ιστορίας μας.

Αποφάσισε να στείλει μήνυμα στα ΕΛΤΑ περιγράφοντας τα στοιχεία και την ημερομηνία  (03/12) της παράδοσης της στα Ταχυδρομεία από τον “ΓΕΡΜΑΝΟ”. Η απάντηση που έλαβε (με μήνυμα) ήταν:

  • “Η παραγγελία σας βρίσκεται στα οριστικά ΑΖΗΤΗΤΑ στο υποκατάστημα Αμπελοκήπων από τις … 29 /05/20 ώρα 09:36”! 

Εμβρόντητος ο πελάτης άρχισε και πάλι να τηλεφωνεί στα ΕΛΤΑ για να πληροφορηθεί με … ποιά μηχανή του χρόνου έγινε αυτό το θαύμα.

Μετά από ώρες αναμονής ένας αρμόδιος υπάλληλος εξήγησε: ‘Όχι, τελικά δεν ισχύει το μήνυμα” (sic). “H παραγγελία σας κάπου θα έχει κολήσει… Δεν ξέρουμε όμως που. Ξανατηλεφωνήστε μας.”

(Με τους χαιρετισμούς μας στη διοίκηση των ΕΛ.ΤΑ – Καλές γιορτές και καλό Πάσχα!)

 

Καμία δημοσίευση για προβολή