Ο Μπλούμπεργκ αγόρασε τηλεοπτικό χρόνο αξίας 31 εκατ. δολαρίων – Έξαλλοι Σάντερς-Γουόρεν

Στα μέσα της εβδομάδας είχαμε γράψει ότι ο δισεκατομμυριούχος, πρώην δήμαρχος της Νέας Υόρκης Μάικ Μπλούμπεργκ σκέφτεται σοβαρα την πιθανότητα να διεκδικήσει το χρίσμα του Δημοκρατικού κόμματος για τις προεδρικές εκλογές του 2020.

Εχθές λοιπόν, όπως ανακοίνωσε πρώτο το MSNBC, ο Μπλούμπεργκ προχώρησε στην αγορά τηλεοπτικού χρόνου αξίας 31 εκατ. δολαρίων σε 20 πολιτείες της χώρας. Το ποσόν αυτό, σύμφωνα με την εταιρεία Advertising Analytics είναι το μεγαλύτερο που έχει ξοδέψει ποτέ υποψήφιος για τη διαφήμισή του. Το προηγούμενο ρεκόρ κατείχε ο Μπαράκ Ομπάμα που είχε δαπανήσει 30 εκατ. την τελευταία εβδομάδα πριν τις εκλογές του 2012.

Έξαλλοι Σάντερς-Γουόρεν

Ο γερουσιαστής του Βερμόντ Σάντερς -που μετά τα ντιμπέιτ αυτής της εβδομάδας έχει περάσει δεύτερος στις δημοσκοπήσεις- δε δίστασε να χαρακτηρίσει την κίνηση αυτή «αντιδημοκρατική».

Συγκεκριμένα, ο Σάντερς δήλωσε «αηδιασμένος από την ιδέα ότι ο Μπλούμπεργκ ή οποιοσδήποτε άλλος δισεκατομμυριούχος μπορεί να παρακάμψει την πολιτική διαδικασία ξοδεύοντας τεράστια ποσά για να κερδίσει τις εκλογές».

Στο ίδιο πλάισιο και η τοποθέτηση της γερουσιαστή από την Μασαχουσέτη Ελίζαμπεθ Γουόρεν, που κατηγόρισε τον Μπλούμπεργκ ότι «θέλει να αγοράσει τις εκλογές».

Σε αντίθεση με τους υπόλοιπους Δημοκρατικούς υποψηφίους, η καμπάνια του Μπλούμπεργκ δεν πρόκειται να εξαρτηθεί από τις δωρεές των υποστηρικτών του καθώς με περιουσία που ξεπερνά τα 50 δισ. αναμένεται να χρηματοδοτήσει σε μεγάλο βαθμο ο ίδιος την πολιτική του εκστρατεία, όπως και ο Τραμπ το 2016.

Το ερώτημα είναι το εξής: είναι ένας 77χρονος δισεκατομμυριούχος, πρώην Ρεπουμπλικάνος από την Νέα Υόρκη η απάντηση στον Τραμπ; Αυτό θα το κρίνει το εκλογικό σώμα των ΗΠΑ. Πάντως μέχρι στιγμής ο Μπλούμπεργκ κατά μέσο όρο φτάνει το 2,3% στις δημοσκοπήσεις, με τον Μπάιντεν που προηγείται να βρίσκεται στο 30%.

Καμία δημοσίευση για προβολή