Το Twitter προχωράει σε μπλόκο των πολιτικών διαφημίσεων – δείτε τι ακριβώς θα ισχύσει

Την δέσμευσή του να καταργήσει τις πολιτικές διαφημίσεις προχωρά το Twitter ανακοινώνοντας το τι ακριβώς θα ισχύσει από τις 22 Νοεμβρίου και έπειτα. Θυμίζουμε ότι στις 30 Οκτωβρίου, ο συνιδρυτής της πλατφόρμας, Τζακ Ντόρσεϊ, έκανε γνωστό ότι το Twitter «θα πάψει να προβάλλει πληρωμένα πολιτικά μηνύματα». 

Οι απαγορεύσεις αφορούν την στοχευμένη διαφημίση, κάτι που οι επικεφαλής της βιομηχανίας και οι ρυθμιστικές αρχές θεωρούν ότι μπορεί να οδηγήσει στην παραπληροφόριση.

Το Twitter εξήγησε την Παρασκευή ότι θα περιορίσει τη μικρο-στόχευση διαφήμισης για όλους τους διαφημιζόμενους στις εξής τρεις κατηγορίες: γεωγραφική στόχευση, στόχευση λέξεων-κλειδιών και ενδιαφέροντος.

Η στόχευση λέξεων-κλειδιών επικεντρώνεται σε ένα ορισμένο σύνολο εγκεκριμένων λέξεων, όπως το «ποδόσφαιρο», ενώ η στόχευση βάσει ενδιαφέροντος σημαίνει στόχευση γύρω από ένα σύνολο εγκεκριμένων ενδιαφερόντων όπως πχ: το «μαγείρεμα». Οι λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την πολιτική απαγορεύονται.

Το Twitter διευκρίνισε επίσης το πώς θα καθορίσει τι εστί πολιτική διαφημίση και ποιοι λογαριασμοί θα επηρεαστούν από τους νέους αυτούς κανόνες.

Δεν θα επιτρέπονται διαφημίσεις από υποψηφίους, πολιτικά κόμματα ή εκλεγμένους ή διορισμένους κυβερνητικούς αξιωματούχους. Ο περιορισμός λήγει όταν ένας πολιτικός αποσύρεται από την ενεργό πολιτική.

Ο τεχνολογικός γίγαντας έδωσε επίσης στην δημοσιότητα τον ορισμό της πολιτικής διαφημίσης. Πρόκειται για «το περιεχόμενο που αναφέρεται σε έναν υποψήφιο, πολιτικό κόμμα, εκλεγμένο ή διορισμένο κυβερνητικό αξιωματούχο, εκλογές, δημοψήφισμα, ψηφοφορία, νομοθεσία, ρύθμιση, οδηγία ή δικαστικό αποτέλεσμα».

Το Twitter διευκρίνισε τον τρόπο με τον οποίο θα καθορίζει και θα ρυθμίζει τις διαφημίσεις που στοχεύουν στο κινητοποιήσουν τον κόσμο γύρω από έναν σκοπό. Θα απαγορεύεται η προβολή διαφημίσεων που «εκπαιδεύουν, ευαισθητοποιούν και / ή ζητούν από πολίτες να κινητοποιηθούν πολιτικά λ.χ. για την οικονομική ανάπτυξη, την περιβαλλοντική διαχείριση ή την κοινωνική δικαιοσύνη».

Το Twitter ξεκαθάρισε επίσης ότι οι εκδότες ειδήσεων θα εξαιρούνται, σε κάποιο βαθμό, από αυτήν την πολιτική.

Αυτό είναι σημαντικό διότι το Facebook δέχτηκε πυρά για την πολιτική του γύρω από τους εκδότες όταν εισήγαγε για πρώτη φορά κατευθυντήριες γραμμές στα μέσα του 2018.

Η διαδικάσια κατάργησης των πολιτικών διαφημίσεων είναι σύμφωνα με την εταιρεία «ένα έργο που βρίσκεται σε εξέλιξη», και πως «θα υπάρξουν στιγμές κατά τις οποίες γίνονται λάθη στην επιβολή των νέων κανόνων».

Πάντως η Διαδικτυακή κοινότητα φαίνεται πως στην συντριπτική της πλειοψηφία τάσσεται υπέρ της νέας αυτής πραγματικότητας. Μένει να δούμε την εφαρμογή της στην πράξη…

Καμία δημοσίευση για προβολή